contact-us

קניית רכב ללא מקדמה

אין לכם מספיק כסף לרכוש את הרכב שאתם צריכים או חולמים עליו? אל תמהרו להתפשר מבלי לבחון תחילה אפשרות של קניית רכב ללא מקדמה ושאר מסלולים למימון מלא. חברת נקסט קאר חיפה מציעה לקהל הלקוחות שלה מבחר גדול של רכבים פרטיים ומסחריים מכל הסוגים (גם רכבי ג’יפ) בתנאי תשלום נוחים. ניתן לקבל עד 100% מימון בעבור רכבים חדישים עם תנאי החזר משתלמים. חברת נקסט קאר חיפה מקפידה לבצע לכל הרכבים בדיקה מקיפה ולנהל את ההליך כולו בשקיפות מלאה. רכישת רכב יד שנייה מול חברה מקצועית ואמינה היא לא עסק מסובך או יקר, חייגו עכשיו אל חברת נקסט קאר ותמצאו את מסלול המימון והרכב שמתאימים לכם.

ריבית במסלולי קניית רכב ללא מקדמה

קבלת מימון מלא לרכישת רכב אפשרית דרך הבנק או באמצעות גופים פיננסיים חוץ בנקאיים. קניית רכב ללא מקדמה (ללא הון עצמי שלכם) משמעה נטילת הלוואה בגובה מחיר הרכב. את הקרן של ההלוואה פורסים לתשלומים על פי תכנית ידועה מראש. במעמד החתימה על קניית הרכב אתם תדעו בדיוק מהו שיעור הריבית, לכמה תשלומים נפרסה ההלוואה וכמה תתבקשו לשלם בכל חודש. ריבית במסלולי קניית רכב ללא מקדמה מושפעת מהסכום של ההלוואה, מספר התשלומים והנתונים הפיננסיים שאתם מציגים. מחפשים מסלול מימון מלא לרכב עם תנאי תשלום נוחים? חייגו עכשיו אל חברת נקסט קאר חיפה ולא תצטערו.

איזה רכב כדאי לי לקנות?

קניית רכב חכמה תסתיים ברכישת רכב שעונה לצרכים שלכם היום, בעוד שנה וגם בעוד 3 שנים. אלא אם אתם נוהגים להחליף רכב לעתים קרובות, חשיבה לטווח ארוך נדרשת. על מנת לבחור רכב שמתאים לכם חשוב לקבוע סדר עדיפויות. זהו השלב בו אתם מציינים מה הכי חשוב לכם שיהיה ברכב, על מה אתם לא מוכנים להתפשר ואלו מותרות ישפרו את חווית הנהיגה וגם את מצב הרוח. אל תשכחו לבדוק את העלות של הביטוח בעבור הרכב שאתם מעוניינים לרכוש. כעת כל שנותר לכם לעשות זה להציג את הרשימה מול הצוות של חברת נקסט קאר חיפה ולצאת לדרך עם הרכב החדש שלכם.

image

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    לכתבות נוספות בתחום

    post-image
    רכב בהוראת קבע

    מחפשים מידע על קניית רכב בהוראת קבע? חברת נקסט קאר חיפה מציעה מסלול תשלום בעבור...

    המשך קריאה
    קניית רכבים בצקים

    רכישת רכב חדש היא צעד משמעותי שמערב סכומי כסף גבוהים וצפוי להשפיע על מצבנו הכלכלי...

    המשך קריאה
    post-image
    טרייד אין חיפה

    רוצים לדעת את הסוד לעסקת טרייד אין רכב מוצלחת? מעוניינים להחליף את הרכב הקיים שלכם?...

    המשך קריאה
    post-image
    רכב במימון מלא ללא מקדמה

    אם שאלתם את עצמכם כיצד זה ייתכן שיש לכולם כסף לרכוש רכב חדש ויוקרתי? התשובה...

    המשך קריאה

    רכב ללא מקדמה

    ההחלטות שתקבלו במהלך רכישת רכב צפויות להשפיע על מצבכם הפיננסי בשנים הבאות. על הרכב שתבחרו להתאים לאורח החיים שלכם ולהבטיח שימוש חסכוני, בטיחותי, יעיל וגם מהנה. מחירים של רכבים חדשים בישראל נחשבים לגבוהים בגלל המס הגבוה שמתלווה לכל רכישה. רכישת רכב יד שנייה היא הפתרון השפוי לחידוש הרכב ושדרוג רמת החיים. חברת נקסט קאר חיפה מציעה מבחר גדול של רכבים פרטיים, רכבי ג’יפ וגם רכבים מסחריים. ניתן למצוא במגרש של נקסט קאר חיפה דגמים חדשים, מחירים אטרקטיביים וצוות מקצועי. בכל עסקה שתבצעו מול חברת נקסט קאר חיפה תהיו רגועים בידיעה שהרכב עבר בדיקה מכאנית.

    מה כולל מסלול רכב ללא מקדמה?

    מעוניינים לרכוש רכב יד שנייה ואין לכם הון עצמי מספק לתשלום המקדמה? מסלולי רכישת רכב ללא מקדמה הם הפתרון. חברת נקסט קאר מסייעת לכל לקוח במציאת מסלול המימון שמתאים לו. אל תוותרו על החלום לרכוש את הרכב שמתאים לכם מבלי לבחון תחילה מסלולי רכישת רכב ללא מקדמה. תנאי ההלוואה ופריסת התשלומים נקבעים באופן אישי בכל רכישה. על העלות של הרכב ומסלול המימון להתאים לכושר ההשתכרות.

    בוחרים את הרכב

    על מנת להתקדם אל שלב בחירת מסלול המימון עליכם תחילה לבחור את הרכב הבא שלכם. התייעצות עם איש מקצוע היא המפתח לבחירת רכב שישרת אתכם במשך מספר שנים, יתאים לכל השימושים המתוכננים ולא ידרוש מכם לקבל על עצמכם התחייבות כספית לא סבירה. ספרו לצוות של חברת נקסט קאר מהם השימושים העיקריים שלכם ברכב, מה הייתם רוצים לשפר ברכב הקיים, מהו רכב החלומות שלכם ומי צפוי להשתמש ברכב.

    בדיקת זכאות מימון רכישת רכב

    כעת כאשר קבלתם החלטה בדבר הרכב המבוקש ידוע גם המחיר. רכישת רכב ללא מקדמה דורשת ביצוע בדיקת זכאות מהירה. ייתכן ותתבקשו להציג נתונים פיננסים והוכחות לכושר ההשתכרות שלכם. כמו בכל הלוואה אחרת, התנאים של מסלול המימון נקבעים על פי רמת הסיכון. זהו השלב בו תתבקשו לציין את מספר התשלומים המבוקש. הלקוחות של חברת נקסט קאר חיפה נהנים ממסלולי מימון אטרקטיביים, תנאי תשלום נוחים, ייעוץ מקצועי ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

    רכב חדש ללא מקדמה

    רוצים להתחדש ברכב חדיש? זקוקים ל-100% מימון לקניית הרכב? חברת נקסט קאר חיפה מציעה לקהל הלקוחות שלה מסלול רכישת רכב חדש ללא מקדמה עם אופציה לרכב פרטי, מסחרי וגם דגמי ג’יפ. כל הרכבים במגרש עוברים בדיקה לפני המכירה. חברת נקסט קאר ידועה כאמינה, הוגנת ומקצועית. האפשרות לרכוש רכב חדש ללא מקדמה אידאלית בעבור שכירים, עובדי הייטק בראשית דרכם, משפחות, רכישת רכב שני, אימהות חד הוריות וגם סטודנטים. חייגו עכשיו אל חברת נקסט קאר חיפה ותגלו מסלולי מימון רכב ללא מקדמה בתנאי תשלום נוחים.

    רכב חדש ללא מקדמה בלי לפנות לבנק

    אם חשבתם עד היום שהדרך היחידה בה תוכלו לרכוש רכב היא בקשת הלוואה מהבנק, הגיע הזמן שתגלו שחברת נקסט קאר חיפש מציעה מסלול רכישת רכב חדש ללא מקדמה. אין סיבה שתתחילו בהליך בירוקרטי מסורבל מול הבנק כאשר אפשר ליהנות מתנאי תשלום נוחים מול נקסט קאר. שימו לב, רכישת רכב חדש ללא מקדמה דורשת לעתים הצגת נתונים פיננסיים במטרה לוודא יכולת עמידה בתשלומים.

    יתרונות של עסקת טרייד אין

    מכירת רכב באופן עצמאי עלולה להיות מורכבת, יקרה וממושכת. יהיה עליכם להשתעבד במשך מספר שבועות לפרסום באתרים, מענה לשיחות, תיאום פגישות להתרשמות מהרכב, ניהול משא ומתן והתנהלות עם לא מעט אנשים שלא מכבדים אתכם או את הזמן שלכם. עסקת טרייד אין מול חברת נקסט קאר חיפה מאפשרת מכירה של הרכב הישן במעמד קניית הרכב החדש. השווי של הרכב הישן מקוזז מהמחיר של הרכב החדש.

    איזה רכב כדאי לרכוש לטווח ארוך?

    רובנו לא מחליפים רכב בכל שנה וגם לא בכל 5 שנים. על כן, חשוב לבחור את הרכב בהתאם לצרכים שלכם בהווה וגם בעתיד הקרוב. שימו לב לצריכת הדלק, למצב המנוע, לאבזור הבטיחות ולגודל של הרכב. אם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה בעוד שנה נמליץ לרכוש כבר עכשיו רכב משפחתי ובטיחותי עם תא מטען גדול. ציינו בפני הצוות המקצועי של נקסט קאר חיפה שאתם מחפשים רכב ששומר על ערכו לאורך תקופה וצאו לנסיעת מבחן. היועצים של נקסט קאר ידאגו לכוון אתכם אל רכבים אמינים ובטיחותיים שמתבססים על טכנולוגיה חדישה ושומרים על ביצועים טובים לאורך זמן.

    Skip to content