contact-us

רכב במימון מלא ללא מקדמה

אם שאלתם את עצמכם כיצד זה ייתכן שיש לכולם כסף לרכוש רכב חדש ויוקרתי? התשובה היא חברת נקסט קאר חיפה. האפשרות לרכוש רכב במימון מלא ללא מקדמה אינה דורשת מכם הון עצמי. תשלום בעבור רכבים ללא מקדמה מתבצע בהוראת קבע, כרטיסי אשראי וגם צ’קים. מסלול מימון מותאם באופן אישי בעבור כל לקוח ללא דרישת מקדמה. אישור העסקה מותנה כמובן בביטחונות והצגת כושר השתכרות. מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלולי המימון והרכבים של נקסט קאר חיפה? חייגו עכשיו ותמצאו את הרכב הבא שלכם עוד היום. כל הרכבים שנמכרים בחברת נקסט קאר עוברים בדיקה לפני המכירה. ניתן לבצע עסקאות טרייד אין משתלמות.

רכישת רכב במימון מלא ללא מקדמה לנהג חדש

קנייה של רכב ראשון לאחר קבלת רישיון מרגשת. התייעצות עם איש מקצוע מומלצת לבחירה נכונה של רכב נוח לנהיגה, בטיחותי וגם כזה שלא דורש תיקונים יקרים. כדאי למקד את החיפושים בדגמים שכוללים מצלמה אחורית ושאר אלמנטים שמסייעים במניעת תאונות. חברת נקסט קאר מציעה לנהגים חדשים מסלולי רכישת רכב במימון מלא ללא מקדמה בתנאי תשלום נוחים. הסכום נפרס עד 60 תשלומים עם אופציה לתשלום בצ’קים, הוראת קבע וכרטיסי אשראי. נהגים חדשים מתבקשים לקחת בחשבון גם את העלות של ביטוח הרכב.

עסקת טרייד אין רכבים

אם יש ברשותכם רכב שאתם מעוניינים לשדרג אותו לרכב חדש יותר או רכב שתואם את הצרכים שלכם – עסקת טרייד אין מאפשרת לכם למכור את הרכב הקיים ולקנות חדש בעסקה אחת. חברת הרכב רוכשת מכם את הרכב שבבעלותכם, מנכה מהתשלום של הרכב החדש את שווי הרכב הישן ומסדירה תכנית פריסת תשלומים בעבור הסכום שנותר.

מימון רכב מלא במסלולים חוץ בנקאיים

רכישת רכב במימון מלא ללא מקדמה מתבצעת לרוב במסלולים גמישים יותר מאלו של הבנקים. ההבדלים בין מסלולי המימון השונים באים לידי ביטוי גם בגובה הריבית. יש לבחון היטב את התנאים במלואם, לוודא שהם מתאימים ליכולת הכלכלית שלכם ולהיות בטוחים שעומדת מאחורי ההצעה חברה אמינה ומקצועית. רוצים לרכוש רכב בראש שקט? מסלולי המימון של חברת נקסט קאר מנוהלים בשקיפות מלאה מול הלקוח בעוד כל הרכבים עוברים בדיקה לפני המכירה.

image

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    לכתבות נוספות בתחום

    post-image
    רכב בהוראת קבע

    מחפשים מידע על קניית רכב בהוראת קבע? חברת נקסט קאר חיפה מציעה מסלול תשלום בעבור...

    המשך קריאה
    קניית רכבים בצקים

    רכישת רכב חדש היא צעד משמעותי שמערב סכומי כסף גבוהים וצפוי להשפיע על מצבנו הכלכלי...

    המשך קריאה
    post-image
    טרייד אין חיפה

    רוצים לדעת את הסוד לעסקת טרייד אין רכב מוצלחת? מעוניינים להחליף את הרכב הקיים שלכם?...

    המשך קריאה
    post-image
    קניית רכב ללא מקדמה

    אין לכם מספיק כסף לרכוש את הרכב שאתם צריכים או חולמים עליו? אל תמהרו להתפשר...

    המשך קריאה

    רכבים במימון מלא

    כיום כבר לא צריך הון עצמי בשביל לקנות רכב וכאשר מתנהלים נכון גם לא צריך להתפשר. כמו רבים אחרים גם אתם יכולים לנסוע ברכב חדיש וליהנות ממיטב הטכנולוגיה בתחום הבטיחות. חברת נקסט קאר חיפה מציעה רכבים במימון מלא ללא דרישה לתשלום מקדמה וללא חסימת מסגרת האשראי. רוצים לקבל פרטים נוספים? חייגו עכשיו אל חברת נקסט קאר חיפה ותגלו מבחר גדול של רכבים פרטיים, מסחריים וגם רכבי ג’יפ. מסלולי המימון שהחברה מציעה נוחים, הייעוץ מקצועי, המחירים אטרקטיביים, בדיקה מתבצעת לכל הרכבים ואפשר גם לבצע טרייד אין.

    רכישת רכבים במימון מלא כולל טרייד אין

    מעוניינים להחליף את הרכב הקיים שלכם בדגם חדיש יותר? עסקת טרייד אין רכבים במימון מלא מאפשרת קבלת זיכוי לרכישת הרכב החדש בגובה שווי הרכב הישן. אתם מגיעים למגרש עם הרכב הישן שלכם, בוחרים רכב חדש, מקבלים מימון מלא בניכוי שווי הרכב הישן ויוצאים לדרך עם הרכב החדש. עם חברת נקסט קאר חיפה לא צריך לבזבז זמן על מכירת הרכב הישן.

    מה זה בעצם מימון מלא לרכב?

    בעבר רכישת רכב דרשה תשלום של מקדמה כתנאי לפריסת שאר הסכום לתשלומים. מסלולי רכישת רכבים במימון מלא אינם דורשים כל תשלום של מקדמה ומאפשרים את פריסת הסכום כולו לתשלומים. האפשרות לרכוש רכבים במימון מלא הופכת את קניית הרכבים לנגישה יותר בעבור הכלל. חברת נקסט קאר חיפה מציעה רכישת רכבים במימון מלא בתנאי תשלום נוחים עם אפשרות לצ’קים והוראת קבע.

    רכישת רכב עם אחריות וביטחון

    אתם זקוקים לרכב תקין על מנת להגיע לעבודה, לאסוף את הילדים ממוסדות החינוך ולנהל אורח חיים שגרתי, הבחירה היכן לרכוש את הרכב צפויה להשפיע על איכות החיים שלכם. על כן, תחסכו לעצמכם עגמת נפש ותבצעו עסקאות רכישת רכב אך ורק מול חברות אמינות ומקצועיות. חברת נקסט קאר חיפה מבצעת בדיקה לכל רכב, מנהלת את ההליך כולו בשקיפות מלאה ומאפשרת פריסת תשלומים נוחה. אל תתפשרו על פחות מקבלת פרטים מלאים אודות הרכב ומסלול המימון. רכבים קונים רק מול חברות שאפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות, חייגו עכשיו אל נקסט קאר ותדעו שאתם בידיים טובות.

     

    קניית רכב במימון מלא

    אל ההחלטה לרכוש רכב חדש מתלווים באופן טבעי לא מעט לבטים וחששות. בהעדר ניסיון וידע עשיר על רכבים ופתרונות מימון חשוב ללוות את התהליך עם מיטב אנשי המקצוע. כמו רבים אחרים גם אתם לא בטוחים על מי אפשר לסמוך, היכן לרכוש את הרכב או באיזה מסלול מימון לבחור. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת נקסט קאר חיפה ומציעה מכירה/קנייה של רכבים עם אפשרות לעסקאות טרייד אין. חברת נקסט קאר שמה ערכים כמו הגינות, אמינות ואחריות בראש סדר העדיפויות ובהתאם מקפידה לבצע בדיקה לכל רכב לפני המכירה. חייגו עכשיו אל נקסט קאר חיפה לעסקאות הוגנות, מבחר רכבים חדישים, מחירים אטרקטיביים ואפשרות של קניית רכב במימון מלא.

    מתי נמליץ על קניית רכב במימון מלא?

    אם בעבר לא ניתן היה לרכוש רכב ללא תשלום מקדמה – כיום כבר קיימים מסלולים של מימון מלא. בוודאי שמתם לב לריבוי של רכבים חדישים על הכבישים ושאלתם את עצמכם כיצד זה ייתכן? הסוד הוא מסלולי קניית רכב במימון מלא. חברת נקסט קאר חיפה מציעה לקהל הלקוחות שלה באופן בלעדי סיוע באיתור מסלול מימון מתאים לרכישת רכב. קניית רכב במימון מלא מומלצת רק במקרים בהם קיים כושר השתכרות שמבטיח עמידה בתשלומים. מסלולי מימון מלא הם למעשה הלוואה בסכום שווה ערך למחיר הרכב + ריבית.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מסלול מימון רכב?

    קניית רכב במימון מלא או בכל מסלול אחר נבצע רק לאחר קריאה יסודית של ההסכם כולו. אל תחתמו על כל מסמך מבלי לוודא שאתם מבינים היטב את כל הסעיפים. הלוואות לרכישת רכב הן הלוואות לטווח הארוך שצפויות להשפיע על מצבכם הפיננסי בשנים הבאות, הקדישו מחשבה לבחינת התנאים, הביטחונות, פריסת התשלומים והצעדים שיינקטו במקרה של אי עמידה בתשלומים.

    יתרונות של קניית רכב יד שנייה

    ירידת הערך המהירה של הרכבים החדשים הופכת קניית רכב יד שנייה לבחירה השפויה. חברת נקסט קאר חיפה מציעה מבחר רכבי יד שנייה חדישים שכמעט לא נעשה בהם כל השימוש. חייגו עכשיו לאפשרות מימון מלא לרכישת רכב יד שנייה בתנאי ההחזר הטובים ביותר.

    Skip to content